گارانتی و خدمات
معرفی مرکز خدمات پس از فروش شرکت آوالون
در دنیای کنونی تجارت جهانی که رقابت برای تسلط و بدست آوردن قسمت اندکی از بازار فروش یک کالا با صرف هزینه های سرسام آور و هنگفت تبلیغاتی برای تولیدکنندگان و عرضه کنندگان کالا همراه می باشد، یکی از موثرترین و بهترین پارامترهای تعیین کننده در ارتقاء سطح فروش، حصول اعتماد مصرف کنندگان از کیفیت و مرغوبیت کالای عرضه شده و نیز چگونگی وکیفیت ضمانت و خدمات پس از فروش آن کالا می باشد.
با در نظر گرفتن این نکته که هر قدر ویژگی گارانتی و خدمات پس از فروش یک کالا متنوع تر و از مدت زمانی بالاتری برخوردار بوده و به موازات آن برای پاسخگویی به سئوالات و رفع ابهامات احتمالی مصرف کنندگان از طرق و شیوه های متعدد و نوین با بالاترین سرعت ممکن استفاده شده باشد، مطمناً جلب اعتماد و اطمینان از مطلوب بودن سطح کیفی و همچنین نسبت به ارائه خدمات پس از فروش نزد مشتریان یک کالا به میزان چشمگیری ارتقاء خواهد یافت، که این امر یک تبلیغ موثر و در واقع یک اطلاع رسانی صحیح بر پایه توانمندیهای موجود در مورد چگونگی و ویژگیهای محصول عرضه شده خواهد بود.
به همین منظور گروه تولیدی و صنعتی آوالون برای اثبات برخورداری محصولات خود از استانداردهای روز جهانی و کیفیت رقابتی بالای این محصولات با سایر رقبای خود، کلیه محصولات موجود در سایت خود را با 36 ماه ضمانت و خدمات پس از فروش و تعویض ارائه می نماید و شما مصرف کننده گرامی می توانید با تماس مستقیم با بخش گارانتی و یا مکاتبه از طریق پست الکترونیکی و یا حتی ارسال پیامک به تلفن همراه شرکت تولیدی و بازرگانی تجارت هوشمند آوالان در موارد لازم از خدمات پس از فروش و گارانتی محصولات آوالون بهره مند گردید و پاسخ تمامی سئوالات خود را در اسرع وقت دریافت نمائید.
- واحد ارتباط با مشتریان (Call center)
واحد ارتباط با مشتریان به صورت پیوسته و در طول ساعات روز و همه ایام هفته پاسخگوی مشتریان شرکت آوالون می باشد.
در این بخش مشتریان به صورت مستقیم (تلفنی-کتبی- حضوری ) با شرکت ارتباط برقرار می کنند. درخواست و تماس مشتری توسط پرسنل این بخش ثبت، بررسی و رسیدگی می شود. درصورتیکه مشتری درخواست خدمات داشته باشد، با راهنمائی و پیگیری پرسنل مربوطه، امکان ارائه خدمات توسط نمایندگان مجاز فراهم می شود و در صورتیکه تماس مشتری جهت طرح انتقاد، پیشنهاد، شکایت و یا درخواست اطلاعات باشد، پیگیری لازم تا اطمینان از جلب رضایت مشتری صورت می گیرد.
- واحد فنی
بخش فنی موجود از دو قسمت اصلی تحقیقات و آموزش و تعمیرگاه مرکزی تشکیل شده است.
وظیفه اصلی قسمت تحقیقات و آموزش، آموزش و ارتقاء نمایندگیهای مجاز از لحاظ فنی می باشد. این قسمت با ارائه جزوات آموزشی فنی، دوره های آموزشی حضوری، اطلاع رسانی از آخرین تغییرات فنی محصولات و قطعات و بازرسی و پاسخگوئی به مشکلات فنی نمایندگیهای مجاز در بالا بردن سطح دانش فنی نمایندگان مجاز جهت ارائه خدمات بهتر موثر بوده است. در این قسمت با انجام تحقیقات روشهای بهینه ای برای رفع بهتر و موثرتر مشکل محصولات به دست می آید و این روشها در اختیار نمایندگیهای مجاز قرار می گیرد.
همچنین این قسمت با بررسی مشکلات ایجاد شده برای محصولات و انعکاس آن به واحد تولید محصول در بالا رفتن سطح کیفیت محصول نیز موثر می باشد.
قسمت تعمیرگاه مرکزی به ارائه خدمات فنی به صورت مستقیم می پردازد و در صورتیکه به هر علتی رفع مشکل محصول در نمایندگی مجاز مقدور نباشد، و جهت سرعت بخشیدن به ارائه خدمات، با انتقال محصول به تعمیرگاه مرکزی و یا اعزام کارشناس نسبت به رفع مشکل محصول و جلب رضایت مشتری اقدام می شود.
- واحد انبار
این واحد کلیه قطعات مورد نیاز جهت مصارف خدماتی را با کیفیت مناسب تأمین می کند و در اختیار شبکه خدمات پس از فروش ( تعمیر گاه مرکزی – نمایندگیهای مجاز ) قرار می دهد.
نمایندگیهای مجاز در صورت نیاز به قطعات، لیستی از قطعات مورد نیاز خود را به شرکت اعلام می نمایند، در این بخش قطعات درخواستی نماینده در اسرع وقت بسته بندی و ارسال می شود.
- واحد فروش
با توجه به اینکه هدف شومینه آوالون جلب رضایت و تامین آسایش مشتری در تمامی طول عمر مفید محصول است، تامین قطعات یدکی مورد نیاز پس از اتمام دوران گارانتی محصول در این بخش انجام میگیرد. این بخش قطعات یدکی اصلی محصول را تامین و در اختیار نمایندگیهای مجاز قرار می دهد.
- واحد خدمات نمایندگیها
ارتباط بین نمایندگیهای مجاز توسط بخش نمایندگیها انجام می شود. نمایندگان به صورت تماس تلفنی و یا کتبی و یا به صورت حضوری با این بخش ارتباط برقرار کرده و مسائل و درخواستهای خود را مطرح می کنند و این بخش وظیفه انعکاس، بررسی، رسیدگی و پاسخگوئی به کلیه این موارد را به عهده دارد. از جمله وظایف دیگر این بخش: بررسی نیاز به ایجاد نمایندگی، بررسی درخواست متقاضیان نمایندگی، تائید صلاحیت و ایجاد نمایندگی، کنترل و بازرسی نمایندگیها، هماهنگی های لازم جهت آموزش و ارتقاء نمایندگیها، هماهنگی های لازم جهت ایجاد سمینارهای دوره ای، ایجاد انگیزه، کنترل وضعیت پشتیبانی و قطعه رسانی به نمایندگان و ... می باشد.