Menu
Menu
Your Cart

شرایط بازگشت کالا

فرآیند بازگرداندان کالا و بازپرداخت وجه

- شرکت آوالون برای کلیه سفارشات تهران و شهرستانها مدت یکهفته (7 روز) فرصت تست را از زمان تحویل کالا به مشتری جهت اطمینان از صحت و کیفیت کالای خریداری شده برای مشتریان در نظر گرفته است. چنانچه در این بازه زمانی هر گونه اشکال و یا نقص فنی در کالا توسط خریدار مشاهده شود، پس از تماس با واحد فروش امکان تعویض یا بازپرداخت وجه وجود خواهد داشت.

- چنانچه هرگونه عدم تطابق با مشخصات فنی کالای خریداری شده با آنچه در جدول مشخصات فنی محصول مورد نظر در سایت وجود داشته باشد، خریدار می تواند در مدت زمان یک هفته فرصت تست کالا نسبت به مرجوع ساختن و یا دریافت مابه التفاوت مشخصات فنی به انتخاب خود اقدام نماید.

- شرایط و شرح خدمات گارانتی و خدمات پس از فروش کلیه کالاهای عرضه شده در سایت برای هر کالا متفاوت بوده و در کنار قیمت این کالاها درج شده اند. چنانچه کالای خریداری شده پس از مدت زمات تست کالا، دچار نقص فنی شود، خریدار می بایست طبق شرایط مندرج در کارت گارانتی نسبت به ارائه کالا و دریافت خدمات پس از فروش از شرکت اقدام نماید.

- کالای خریداری شده در وضعیت اولیه و نو باشد و هیچگونه آثار استفاده وجود نداشته باشد و کارتن اصلی کالا و اقلام همراه آن در شرایط اولیه تحویل داده شود و بدون آسیب دیدگی و پارگی باشد و نوشته و برچسب اضافی روی آن نباشد.

کالا را چطور ارسال کنید؟

- لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید.

- از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش آوالون جداً، خودداری کنید.

- برای ارسال، باید کالا در کارتن اصلی خود به ‏خوبی بسته‌بندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه مانند ریموت، باطری، دفترچه راهنما، کارت گارانتی و قطعات بسته‌بندی به همراه کالای اصلی ارسال شود.

- برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.)

- اگر ساکن تهران هستید، برای مرجوع کردن کالای خود با کارشناسان خدمات پس از فروش تماس بگیرید و شرکت آوالون شخصاً هماهنگی لازم برای حمل آن را انجام خواهد داد.

- در صورتی که ساکن سایر شهرها هستید، برای بازگرداندن کالا از باربری چاپار، تیپاکس و یا سایر باربری ها با هماهنگی شرکت آوالون بصورت پس کرایه اقدام کنید.

- از نوشتن آدرس روی جعبه یا کارتن اصلی کالا، جداً خودداری کنید و در صورت لزوم ، جعبه اصلی محصول را درون کارتن دیگری گذاشته، آن را ارسال کنید.

- بسته خود را به آدرس زیر ارسال کنید:

تهران: تجریش، میدان قدس، خیابان باهنر، ابتدای خیابان کبیری (دو راهی دزاشیب)، پلاک 10، ساختمان صندوق بعثت، واحد یک، شومینه آوالون

هزینه ارسال چطور محاسبه خواهد شد؟

- اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید کارشناسان خدمات پس از فروش آوالون برسد، هزینه‌های ارسال به عهده آوالون است.

- در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان آوالون، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.