اطلاعات تحویل کالا

سفارش محصول مورد نظر

پس از انتخاب کالای مورد نظر با کلیک بر روی کلید "اضافه به سبد خرید" و تکمیل اطلاعات ضروری موجود در فرم سفارش شامل نام، شماره تماس، آدرس، و توضیحات اضافی مورد نظر و در نهایت، کلیک بر روی کلید ثبت سفارش، سفارش شما ثبت شده و کد سفارش جهت پیگیری سفارش در اختیار سفارش دهنده قرار خواهد گرفت. و يا در صورتي كه سفارش از طريق اينترنت و سايت شرکت آوالون برايتان مقدور نمي باشد، با شماره تماسهاي بخش فروش تماس گرفته و سفارش خود را به صورت تلفني به مسئولين سفارش گيري اعلام نمائيد.

بعد از ثبت سفارش، در ساعات كاري حداکثر پس از یک ساعت، همکاران ما از سایت آوالون جهت تائید سفارش و هماهنگی برای ارسال آن با شما تماس خواهند گرفت.

سایت آوالون برای مشتریان اینترنتی خود هدایایی را نیز در نظر گرفته است که همراه با سفارش تحویل خريداران خواهد شد.

تحویل کالا و پرداخت وجه سفارش

- کلیه سفارشات در شهر تهران بين 2 تا 4 ساعت پس از ثبت و با دریافت هزینه پیک ارسال و به دست مشتريان خواهد رسيد.

- سفارشات شهرستانها بوسیله باربری درب به درب چاپار و یا باربری تیپاکس و یا پست سفارشی و پيشتاز و یا از طریق سایر باربری ها بصورت پس کرایه ارسال خواهد شد.

- مدت زمان تحويل كالاهای آماده در تهران بزرگ در روزهاي كاري بين 2 تا 4 ساعت و ميانگين زمان تحويل برای شهرستان ها بین 24 تا 72 ساعت می باشد

- مشتریان تهرانی می توانند وجه سفارش خود را در محل خود به جای پرداخت نقدی، با استفاده از دستگاه کارت خوان سیار ( Pos ) شرکت آوالون و با استفاده از کلیه کارت های عضو شبکه شتاب پرداخت نمایند.

- وجه سفارش برای شهرستان ها می بایست پس از ثبت سفارش و یا دریافت پیش فاکتور با استفاده از روش پرداخت اینترنتی بصورت آنلاین و یا کارت به کارت قبل از ارسال سفارش پرداخت شود.

- ارسال سفارشات به شهرستانها همراه با بيمه حمل و نقل مي باشد. بنابراین لازم است در حضور مأمور تحویل سفارش، سلامت فیزیکی کالا را بررسی و در صورت مشاهده مشکل و یا شکستگی از تحویل گرفتن آن خودداری نمائید و با واحد پشتیانی شرکت تماس بگیرند. بدیهی است که تحویل گرفتن کالا توسط شما به منزله تأیید سلامت فیزیکی آن خواهد بود.